Alla inlägg den 5 december 2007

Av Kisse - 5 december 2007 21:30

Filip vaknade ju igår när jag skrev inlägget och somnade inte om förrän vid tre. Jag hade sån tur att Petter tyckte att det var hans tur att vara uppe så jag fick sova och lyckades sova fast Filip var ledsen. Har ju ammat honom X antal gånger inatt men annars sovit hyffsat men var ändå dyng trött imorse så vi sov läänge idag... tror klockan nästan var tolv innan vi klev upp :)


Åt "frukost" eller heter det lunch den tiden på dygnet? Stefan kom på "morgon kaffe" och sedan for vi till svärmor och hälsade på.


Sedan kom svärmor och Jörgen hit och hälsade på. Stefan kom åxå och nu håller han och Petter på med små fix nere i köket. Jag tänkte sätta upp julgardinerna i köket men Filip är lite gnällig och ingen annan än mamma duger... har strykit dom men måste lägga upp dom åxå innan jag kan sätta upp dom. Hoppas hinna innan det är dags att gå i säng, är ju inte vidare trött ännu... kan ju bero på hur länge vi sov :)


Imorgon ska det julstädas på övervåningen och på fredag ska julbocken kläs. Nu ska det bli jul här hemma!

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards