Alla inlägg den 15 februari 2007

Av Kisse - 15 februari 2007 16:51

usch vad hemskt att komma hem till ett tomt och kallt hus :( Visserligen är båda katterna inne men känns väldigt tomt i alla fall, Petter jobbar till sju ikväll och kommer inte vara hemma före åtta. Han åkte före mig i morse så blir några jobbiga dagar för honom nu men på måndag är han ju arbetslös igen så då kan han sova.Jag ska ta och stilla min hunger med lite nyponsoppa och sedan börja göra paj, passa på när petter är bort :)Han trodde han skulel stanna och ta en pizza när han åkte hem. Får se vad det blir för paj, måste kolla om det finns broccoli. Näpp måste börja med att elda och slänga ut katterna i snön eftersom dom varit inne hela långa dagen, längtar tills imrogon, då är det äntligen FREDAG, denna vecka har varit extra jobbig fast vi fortfarande har lite barn. Imorgon har vi fyra barn på fyra personal men förhoppningsvis får vi lite annat gjort under dagen då åxå. Sedan tänkte jag stanna kvar efter jobbet och åka lite skidor i ett spår som går utanför mitt jobb, ska bli spännande :9

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards