Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Kisse - 19 oktober 2008 21:11

Vilken tycker du är finast?

Av Kisse - 19 oktober 2008 10:20

Mellan nio och ett på lördagen den 4 oktober var jag på salong Horizont/Carpe diem, Jenny var med och fotade hela tiden och Petter kom dit dom sista två timmarna och blev snygg han åxå :)


Jag sminkar mig inte vidare mycket i vanliga fall och inte särskilt ofta heller så jag var hemskt nöjd med make upen den blev så där lagom som jag ville ha den. Håret var jag åxå kanon nöjd med, är sällan jag blir nöjd när jag klipper mig men inför bröllopet blev klippningen och färgningen jätte bra. Jag kände mig verkligen vacker den dagen!


Tjejerna som gjorde iordning mig, Ulrica och Ylva är två kanon gulliga tjejer som är lyhörda och oerhört proffsiga och som Petter säger dom är ju inte fy skam att titta på heller :) Han som aldrig tidigare varit och klippt sig på salong sa att han skulle kunna tänka sig att gå dit lite då och då... själv klart med Ulrica som frisör då ;)

Av Kisse - 19 oktober 2008 08:28

Hela eftermiddagen, kvällen och halva natten satt jag och gick igenom bilder från bröllopet, sjukt svårt att granska och slänga... har lyckats plocka ner till 170 bilder nu men tycker fortfarande det känns sjukt mycket så ska göra en rensning till idag och sedan ska dom riktiga favoriterna plockas ut, några ska skickar till Jenny för lite redigeringsjobb..,


Ringde upp Stefan på eftermiddagen så Filip fick lite trevligare sällskap än en mamma vid datorn. Petter kom hem lagomt till sov tid för Filip och senare på kvällen kom även Cajsa och Fredrik på besök. Cajsa hade med sig goda konjaktsbeskvier (?) och sedan blev det ett par öl och en massa skratt under kvällen :)


Hålll utkik på bloggen under dagen...idag kommer jag lägga upp en herrans massa bilder från bröllopsdagen!


Efterlyser fortfarande bilder från bröllopet och påminner om att kanske har just DU fångat något på bild som ingen annan lyckats göra. Vi har väldigt lite bilder på gästerna så kom igen nu :)

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards