Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Kisse - 9 maj 2009 20:13

Här kommer bilden på de fina bokstäverna som Filip fick i namnsdags present av gudmor Ankis och Jim (och Ossian så klart), jätte fint blev det!


Jag är såå glad, jag har ju letat efter namnet Filip men inte tänkt på att lösa bokstäver funkade minst lika bra. Jätte stort TACK till er fina tanke!

Av Kisse - 9 maj 2009 12:31

Inte riktigt tid med bloggande just nu så tänkte bara meddela att den här dagen innebär städning för min del... sovrummet ser ut som ett bombnedslag, på riktigt!


Förra torsdagen vände jag nämligen ut och in på garderoben och skrubben, ut med alla kläder, alla lådor m.m i jakt på våran älskade ERGO sele. Men jag kunde inte hitta den, kände frustrationen... jag älskar verkligen den selen. Så otroligt användbar och under lång tid och nu när jag börjar känna av fogarna vill jag testa använda den lite mer och se om det underlättar.


Petter gillar den ju åxå och vi använder den ofta när vi ska ut i skogen men den senaste tiden har vi fått turas om att bära Filip eller helt enkelt låta honom gå själv men NU har den kommit till rätta, den låg nämligen i husvagnen!


Sovrummet har fått vara ett enda koas då jag prioriterat att hålla mig på benen och i någorlunda form under veckan, fogarna gör sig som sagt påmind och förkylningen gör mig matt i kroppen sen har ju tiden inte heller räckt till eftersom det allra viktigaste är att spendera all vaken tid tillsammans med Filip.

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards