Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Kisse - 11 juni 2010 23:10

           

Jag, Petter och barnen mötte upp mamma och pappa för att titta på Niklas student.


Jag är en mycket stolt stora syster, inte nog med att jag har en väldigt lång lillebror så är det en väldigt stilig sådan åxå :)

  


          


   

En obligatorisk stå och skrika på ett lastbilsflak bild ;)


Stort GRATTIS till dig Niklas på studenten och till den fina utmärkelsen som "Bästa elev lastbilsmekaniker" för det fick han inte bara ett diplom utan även en tok snygg DIESEL klocka.

  

Tyvärr kom vi inte fram så långt så vi kunde se honom gå ut på trappan, hade ju dessutom barnen med i vagnen så vi fick nöja oss med att leta reda på honom senare och sedan åka hem till mamma och pappa på middag och tårta. Mamma hade gjort en super god skaldjurspaj och en tacopaj så vi åt så vi nästan storknade och sedan tårta på det :)


      

Niklas & Cissi

  

En pussbild of course



Tänka sig, lastbilsmekaniker... jag tror Niklas skulle passa utmärkt med att jobba i uniform... men det är lastbilar han vill hålla på att skruva sig skitig med så lycka till på jobbet och passa på att njuta av de två sista veckorna i frihet ;)  

Av Kisse - 11 juni 2010 16:15

Så här såg björnspåren ut efter björnen vi hade här på besök, bilnyckeln är ungefär 7 cm så spåret mäter 22 cm.   

Av Kisse - 11 juni 2010 13:00


Jag kommer inte ihåg om jag visat er hur Filip bygger om bobbisen till en husvagn. Under lådan är det fullproppat med grejer som tydligen ska vara i en husvagn ;)


Jag hoppas vi hinenr iväg en sväng med husvagnen på lite semester iår men vi får se hur det blir med den saken, annars sticker vi nog iväg en sväng till hösten iaf :)

Av Kisse - 11 juni 2010 09:49

Idag tar lillebror studenten så snart dags att göra sig klar för ännu ett stads besök denna vecka :) Sedan blir det mat hemma hos mamma och pappa, vädret är just nu strålande så jag hoppas det håller i sig!


Lägger in en bild på bästaste vännen och goaste gudsonen som var på pusshumör :)

   

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards