Direktlänk till inlägg 14 februari 2011

Pirum Parum REA

Av Kisse - 14 februari 2011 21:27

  

Vårnyheterna börjar nu droppa in på allvar och Pirum Parum rear nu ut höst och vintersortimentet för att göra plats åt allt nytt som är på väg in :)


Mina skruttpluttar har inget klädbehov just nu och jag har försökt hålla mig därifrån ;) Köpbegäret brukar sätta sig in så fort man kliver innanför dörrarna men jag gjorde ändå en liten titt förra veckan (innan föreläsningen) och japp jag gick ut tomhänt just då men har lagt in en beställning på dessa ;)

  

Jag älskar Bellios tofflor och Lukas har växt ur sina älgtofflor som vi fick i höstas så nu har vi bokat ett par som var på rean 165:- är ju som hittat, titta in ni också och FYNDA!!!


Klicka på REA loggan för att komma till REAN!


 
 
Ingen bild

Ankis

15 februari 2011 09:10

Åh, såg dom och funderade på att köpa ett par till Ossian. Han växer snart ur sina fina med grodorna på också. Men om du ska in och hämta, kanske du kan hämta ett par åt mig med?! ;)

Kisse

15 februari 2011 17:14

Oj är han redan på väg att växa ur de. jag vet inte riktigt när jag ska in men du kan ju maila och be dom lägga undan så tar jag med de när jag åker dit om du inte hinner dit före annars kan du ju få dom hem skickade tror inte det kostar många kronor i frakt. Men om han redan är på väg att växa ur de han fick i julklapp så hoppa över en stl det gör inget om de är för stora ett tag de sitter bra på foten ändå sedan går de faktiskt ut sig ganska precis en stl också eftersom det är skinn. Mät foten och kolla sedan på bellios hemsida för att se vilken stl som passar bäst!

 
Ingen bild

Ankis

16 februari 2011 08:32

Var in på Pirum parum igen och dom var slut nu. Vill inte ha indiantofflorna, så får nog vänta till nästa rea. Han kan fortfarande ha dom, dom är inte för små än iaf, men tror fötterna har dragit iväg i strlk.:)

Kisse

16 februari 2011 17:28

jasså vad synd ja ja kommer fler reor :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards