Direktlänk till inlägg 6 juli 2011

Små bebis fötter i grönt gräs

Av Kisse - 6 juli 2011 20:16

Öppnade imorse och då slutar man ju tidigt, är super härligt att komma hem och ha hela dagen kvar ju och redan gjort sitt jobbpass för dagen ;) Perfekt att låta Lukas sova under tiden jag packade picknick korgen och övertalade Zanna att följa med till bybadet ;)


Underbart att få snooza lite bebis och fota en massa underbara fossingar ;) Alma tyckte sanden var lite läskig mellan tårna tror jag (sista bilden av de tre små här nedanför) ;) Lukas han är van vid det här laget (han som gallskrek hela gran canaria resan om han nuddade sanden) han älskar bybadet och plaska med vattnet, klättra upp för klätterställningen etc.

     

På slutet mjuknade Alma också och dom hade riktigt roligt alla barnen. Alla små bilder är klickbara!

  Alfonz premiär badar

     

Alma fikar, klättar och leker en massa under tiden fotar jag Alfonz en massa, tränar lite inför dopbilderna jag ska knäppa på underverket!

          Små söta fötter i grön gräset   Filip äter vattenmelon så det skvätter om honom ;)


Blir man inte bebis sjuk så säg?

 

 
 
Ingen bild

zanna

6 juli 2011 21:06

å vad alla bilderna var fina. jag blir så avis på din tallang att få dom så bra allihop. =) ser fram emot dopkorten. nu måste vi ta å bestämma en tid dag å plats. =)

Kisse

6 juli 2011 21:09

Kameran gör mycket av jobbet :)Ska bli roligt att knäppa dopkorten men du vet att jag inte ger några garantier,klura gärna lite på hur ni vill att bilderna ska se ut, bästa är att ta bilder på Alfonz i dopklänningen någon dag innan när vi inte har någon tidspress men sedan kommer ju kameran rassla på själva dopet åxå ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards