Alla inlägg under december 2012

Av Kisse - 1 december 2012 20:41

Lukas overall är verkligen underbar!!!


Kommit en massa snö de senaste dagarna. Härligt men jobbigt. Barnen var super glada och fick skotta fram lite leksaker som hamnat under snön. Sedan åkte Lukas traktor med pappa under tiden Filip åkte skidor. De ny skidorna med sns bindning, gick kanon bra och jag ångrar inte en sekund att jag köpte de.


Jag skottade för mycket snö och blev såklart liggande med ont lite överallt, så pass att jag bad Petter komma in från bygget och ta barnen och matlagningen så jag fick vila ordentligt så nu känns det lugnt igen ;)


Igentligen skulle vi åkt till mamma och pappa på middag men vi ger oss inte ut i trafiken en sån här snökaosdag ionödan.



Invigning av skidorna ;) Overallen vi köpte till Filip förra året passar även iår, skönt!

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards