Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Kisse - 24 juli 2012 21:33

Idag åkte vi till barnens mormor och morfar direkt efter frukosten. Stoppade in alla tre cyklarna, barnens lilla plaskpool och for ;)


Mamma och pappa har bjudit på lunch, middag och kvällsfika och under dagen tillslöt fler och fler syskon och deras barn och till slut var vi samlade allihopa (mina tre syskon med familjer) utom min man då som jobbade (som vanligt).


Till middag blev det super smaskig salladsbuffé.


 


Alla kusiner och busat och lekt. Filip tränade tidigare idag på att cykla på stora cykeln med trampor och det går riktigt, riktigt bra. Lillebror har tvättat min bil så den blev så ren och fin... ja tills jag åkte grusvägen hem då ;)


Lukas somnade på vägen hem och Filip ligger nu i sin säng så jag har precis druckit upp en alkoholfri mojito, älskar ju allt som är surt just nu, fick med mig tre lime från mamma ;)

 


Och nu dricker jag en alkoholfri cosmopolitan. Har hittat att Schweppes har en drinkmix som är super god att dricka även UTAN alkohol så jag har köpt sånna till varje fest vi varit på sedan jag blev gravid!

 


Finns både som Mojito och Cosmo (ska även finnas strawberry Daiquiri) och kostar kring en tjuga.


Gott, gott, gott!!!

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards