Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Kisse - 27 mars 2013 20:16

 

Mina fina vänner och deras pluttiga bebisar, jag och Edwin tog och besökte Södra berget idag och gick på babyspa. Räcker med ett ord för att beskriva dagen: UNDERBART!!!


     



Edwin njuter i badet


   

Sebastian får babymassage, alla mammor fick lära sig att på ett enkelt sätt ge sin baby massage.



     

Så otroligt rogivande och alla bebisar uppförde sig exemplariskt!


 

Av Kisse - 27 mars 2013 08:00

Jag gillar faktiskt att handla begagnat, inte bara för att det är billigt, det är bra för miljön och det blir mindre gifter i barnens kläder ju mer de blivit tvättade. Men så är det inte bara kläder jag köper begagnat utan leksaker och idag faktiskt en bilbältesstol också.


Ilördags var det nämligen bytesmarknad och jag var på jakt efter en extra stol åt Lukas att ha i Petters bil, han sitter ju frammåtvänd nu även om jag fortfarande tycker han är för liten för det. Men att vända tillbaka honom nu känns inte riktigt rätt det heller nu när han åkt frammåt ett par månader.


 

En britax i fint skick för 350:- tycker jag den var värd.


 

Köpte en påse med smålego.. *hmm* tjejlego tydligen...


Sedan blev det lite smått och gått i klädväg, mest till Edwin men även en tröja till Lukas och ett par tuffa jeans till Filip.


  


Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards