Alla inlägg den 8 oktober 2006

Av Kisse - 8 oktober 2006 21:17

Varit utan internet hela dagen men äntligen funkar det igen!Var på fest igår kväll en kompis som fyllde 30, hade hyfsat kul och kom hem vid halv tre, tre tiden nån gång. Sov lääänge idag!Inte blivit så mycket gjort idag eftersom vi sov halva dagen. Gjorde smaskig middag, klyftpotatis och kyckling med svampsås och grönsaker...*mmm* Blev tidig middag idag efter som jag skulle iväg och träna. Lika roligt idag åxå på vattengympan trots att jag inte alls såg fram emot det idag.Köpte med pizza hem efter gympan:) Gott gott, hade ju varit duktig och tränat men kändes lite om slöseri på energi att träna och sedan vräka i sig en fet pizza... fast ska väll se på det åt andra hållet, tur att jag tränade innan jag vräkte i mig en fet pizza.Nu är jag och Petter på väg att gå och sova eftersom han åker tidigt imorgon bitti men jag har ställt väckarklockan på kvart över ett inatt då måste jag kliva upp och se reprisen på LOST som jag missade förra veckan. Sen kliver jag väll upp med Petter imorgon vid fem och vinkar åt honom.Imorgon ska jag skriva på mitt examensarbete, måste verkligen komma igång imorgon om det ska bli klart nån gång och jag kan få ut min examen.

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards