Alla inlägg den 14 april 2007

Av Kisse - 14 april 2007 16:04

Första Mulle träffen gick jätte bra. Kommer bli så roligt sen när man lärt känna barnen. Två timmar i skogen med helt underbart väder :)Efter Mulle var det meningen att jag skulel åak och handla men visade sig att jag glömt plånboken hemma så bara till att åka hem och hämta den för att sedan åka tillbaka och handla...*suck* Men nu är det gjort och dags att börja med maten, tacos blir det idag!!!GAMA möte ikväll men vet inte om vi komemr gå eller inte har så mycket annat att göra så får se hur det blir. Petter håller på att snickra för fullt uppe och jag har examensarbetet kvar att få klart så...får se.Imorgon kommer jenny och Ida hit vi ska träffas och prata av oss lite :) Delge varandra en massa tips och material ska vi åxå :) Ska bli kul att få mer ideér om vad man kan göra med barnen. Träffen blir här eftersom vi tror att jag har mest saker..*hihi* Sitta här i allt byggdamm...ja ja Jenny är van i alla fall hemma hos henne ser det periodvis ut så åxå :)Nu ska jag börja med köttfärsen och ropa på Petter han får då allt hjälpa till med allt som ska göras.

Av Kisse - 14 april 2007 09:18

Jag blev inte klar igår med examensarbete utan ska försöka få klart det idag istället.Istället (jag är dum i huvudet, jag vet) åkte jag och köpte mig en ny (beg.) bil. En passat -98 i fint skick. Nu har jag startat laminering maskinen och ska plsta in det sista inför Mulle gruppen, äta frukost och klä på mig sedan bär det av till Syster för att inta lunch där inna vi åker och leder våran första Mulle träff, spänannde värre. Ska bli kul :)Näpp klockan går och jaghar mycket kvar att göra och om en timme måste jag nog börja åka, i min nya bil :) Kul att köra bil nu i alla fall :)

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards