Alla inlägg den 13 april 2007

Av Kisse - 13 april 2007 17:28

Eftersom jag ännu inte fått mitt pris som jag vann på bröllopsmäsan i februari så har jag haft kontakt med en person som arbetar på villeroy-bosch och nu är mitt pris äntligen på väg. Har varit strul med att få den där skålen och har man vunnit så ska man ju få priset åxå tycker jag.Men nu är jag lovad att på måndag kommer skålen att skickas til mig, tack för det!håler på att laga mat för fulla muggar. Petters storebror Patrik och hans styvson Johan ska komma och hjälpa Petter med golvet och ville då ha mat. Bara till att ställa sig vid spisen då, spagetti och köttfärssås blev det.Har fått lite pluggat gjort inna jag började med maten så inte så mycket kvar att fixa nu inna det är dags att skicka in det. Klockan sju ska vi iväg och titta på bil så hoppas verkligen jag hinner skicka det före. Bara maten blir klar så äter jag före dom andra för att sedan kunna fortsätta med pluggandet.

Av Kisse - 13 april 2007 14:39

Så då har man varit på banken och blivit rik för en stund eller ja fattig igentligen... har i alla fall lite pengar till att köpa en bil nu :)Ikväll ska vi åka och titta på en men som ska in på service på måndag så hur det än blir så får vi ingen ny bil idag. Blir lite strul men hoppas på att hinna ordna det ändå. Petter behöver nämligen en bil på måndag när han åket till ö-vik och jobbar och jag behöver en bil till jobbet men kan nog ordna sig på något sätt för är ju kanon att köpa en ny servad bil :)Nu ska jag sätta mig och skriva på examensarbetet, ikväll ska det skickas till handledaren :( Har ätit lunch och sitetr nu med en calippo (cola) har fått dille på dom :)Gott, gott, gott!!!

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards