Alla inlägg den 26 oktober 2007

Av Kisse - 26 oktober 2007 23:50

Igår var vi hemma på dagen och sedan åkte vi till Carro coh Eric och åt tacos med dom. Hem och satte klart det sista av tapeten så nu är det färdigt :) Filip fick sedan magknip och vi blev uppe halva natten med en ledsen Filip :(


Sov länge idag för att ta igen dom förlorade timmarna igår. Carro, Eric oxh barnen kom och hälsade på och blev kvar över lunch oxh sedan bestämdes att dom skulle stanan resten av kvällen. Petter och Eric åkte på bolaget och Irma åkte till Moa för att leka en stund. Jag dammsög och torkade golvet medans Carro myste med Filip, Maja lånade Filips vagn.


Mattias, Gabby och Liam kom lite senare. Filip fick magknip och har låtit alla höra hur en mycket ledsen Filip låter. Jag och Carro tog en sväng på affärn för att inhandla middag blev varmkorv med bröd. Var gott men jag blev dålig och visade sig sedan att korven inenhöll mjölk så förstår hur min son känner sig som fortfarande inte är riktigt bra i magen.


Jag hämtade ut mitt paket från ellos med min vinterkappa och det sista av kläderna jag beställde för ett tag sedan. Men har inte hunnit prova den ännu hoppas i alla fall den ska passa då det verkligen är väder för den nu. Minus grader ute så imorgon ska vinter däcken på bilen.


Lägger upp en bild på Filip och Maja när dom låg och lekte i babygymmet idag.

Av Kisse - 26 oktober 2007 23:42

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards