Alla inlägg den 26 mars 2007

Av Kisse - 26 mars 2007 21:36

Kände mig inte alls pigg igår men vaknade imorse hyffsad pigg och sedan har dagen bara gott av farten. Blev kvar på jobbet mycke längre än vad jag jobbade så kändes lite jobbigt att komma hem ännu senare än vanligt men Petter är ju så gullig och hade maten klar när jag kom hem....mat och mat...varmkorv med bröd..inte min favvo men det är lätt att göra ibland. Blev macka till kvällsfika för var åter hungrig igen.A-K har varit på besök här så gott som hela kvällen så ingenting har blivit gjort. Bar in ved och gav kaninerna mat inanhon kom och sedan inget mer. Är bjuden hem till A-K och Peter på middag på söndag ska bli kul, bokade in en runda på dollar åxå på en gång :)Nu ska jag gå och sova, arbetsdag imorgon åxå. LÖN är det imorgon vilket gör att man känner sig lite gladare än andra dagar :)

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards