Direktlänk till inlägg 1 oktober 2008

Det trode jag inte...

Av Kisse - 1 oktober 2008 23:22

Våran hund förvånade oss idag... dålig dag för honom eftersom han är väldigt orolig av sig och otroligt rädd för åska så han var vaken typ hela natten och irrade omkring (otroligt nog inget anfall) men i alla fall så morrade han åt filip på förmiddagen. Tänkte att det kanske var för att han var kissnödig och inte orkade med att ha Filip klätrandes på sig då. petetr gick ut med honom men senare så gjorde han det igen.. morrade och "bet" mot honom... Filip blev rädd och jag tok förbannad.... chockad som f*n, trodde verkligen inte det om honom men som sagt dålig natt för han så blev nog bara för mycket..hoppas jag. Blir till att hålla under uppsikt...


Är ju verkligen INTE likt våran hund.. men å andra sidan har jag länge sagt att det inte längre känns som våran hund... han är så orolig och har så svårt att varva ner nu för tiden... fast anfallen har det varit väldigt glest mellan. *usch* låt det bara vara bra nu ett tag, så vi får ha bröllop ocb bara vara glada!

 
 
Therese

Therese

2 oktober 2008 08:43

Kanske att hunden är less om man har "sovit" mindre än vad han behöver. Du vet ju hur vissa människor kan bli om man är trötta... :D

Så det åskade igår natt, började nästan fundera om jag drömt det. Men det var precis som jag sa. Det känns ju skönt att se att det är fler än jag som hörde åska igår. För alla som jag sagt det till verkar inte ha hört det. Haha. Man börja ju känna sig vimsig *hihi*

Kram

http://Therese.bloggagratis.se

 
nikita

nikita

2 oktober 2008 14:10

det var så våran simba gjorde mot albin också, morrade och visade tänderna.. efter att han gjort det några gånger bestämde vi oss för att ta bort honom.. man vet inte nästa gång kanske dem hugger ..
tråkigt om det ska bli så med er hund också , hoppas det bara är något tillfälligt!!
Förresten har du funderat på hur du ska göra med klädpartyt ? vore ju somsagt skojj om du vill komma!!

http://www.nikital.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards