Alla inlägg den 4 december 2008

Av Kisse - 4 december 2008 22:07

Idag har jag verkligen varit duktig, dammsugit hela huset och konkat ved och eldat en massa under tiden Filip sov middag. Skottade av all snö från bilen *jobbigt*.. . åkte på byn och handlade.. blev inga strutar till min gran som jag beställde på hobbyaffären dom hade återkallats av en så störig anledning att jag inte orkar ta det här, folk har fan lite att gnälla på... åkte till mamma och pappa och fick middag och luft i hjulen till vagnen :)


Hem och plockade ihop en massa pant, glasburkar, tidningar och konservburkar så när Cajsa kom tog jag en sista sväng ut i pannrummet och sedan iväg, postade ett tradera paket, pantade, handlade lite till, solade, åkte återvinnings stationen med allt som skulle dit. Tankade på vägen hem och fyllde på spolarvätska så nu är vi laddade inför morgondagen, badkläderna som ska packas bara. Hängt lite tvätt och nu känner jag att all ork är slut, en dusch och sedan ramla i säng.. blir ju en lång dag imorgon!

Av Kisse - 4 december 2008 13:41

Har verkligen inte haft någon blogg lust, inte vetat vad jag ska skriva, känt mig less och bara väntat på pengar och NU har äntligen pengarna kommit in så känns lite bättre nu. Blir en sväng till affären så fort Filip vaknat och sedan ska vi till mamma och pappa och äta middag hos dom. Är ju så tråkigt att äta själva dessutom ska Filip sova hos mormor och morfar på lördag så då är det bara bra att träffas lite extra före.


Ankis, vi kommer imorgon!!! Blir en tur till gudmor och hälsa på, bestämt att vi ska besöka Härnösands badhus och plaska i pölen tillsammans *mysigt*


Fått skottat på gården idag åxå, tack Roger! Snön vräker ju ner, blöt tung snö så bilen har fått stått sen i måndags, vi har ju åkt bil så det räcker och blir över men idag ska vi som sagt iväg, två svängar t.om för ikväll ska ju jag få lite egen tid, snälla faster Cajsa ställer upp som barnvakt åt Filip så jag kan åka och sola. Törs inte visa mig i bikini som jag ser ut nu, blek fis... tjockis...det bjuder jag på men blekheten är ju lätt åtgärdat :)


Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards