Alla inlägg den 22 december 2008

Av Kisse - 22 december 2008 23:06

Idag har vi haft lilla julafton hela långa dagen :) Cajsa kom på morgonen, farfar på efter middagen, faster Camilla, Max och Moa och slutligen farmor och Ludde. Även Stefan men då hade Filip redan gått i säng så han får sin imogon bitti.


Filips alla julklppar sumerar vi hop efter jul men han har redan fått massvis!! Tackar och bockar för allt!


Hade julklapps byte med Stefan nu på kvällen, näst intill den enda vi byter julklapp med min det har blvit våran grej.. i år fick Stefan ett par långkalsonger med saab print från Lollopard


och vi fick en kokbok...



Massor av skratt med andra ord!!!


Nu är det bara packningen kvar... *gaah* sista minuter... imorgon bär det iväg, mormor och morfar har varit hit och hämtat vagnen och pulkan så förhoppningsvis får vi in resten i bilen... blir ju massvis med ombyten eftersom vi komemr spendera många timmar ute i pulkbacken...dock ska inga skidor med.. jag ger upp.. jag kan INTE åka skidor.. eller åka kan jag där det är plant och uppför... dock inte nerför..men Gustav försökte trösta mig när dom var här och bakade pepparkakor..."Du ramlade inte i VARJE backe..." tack för den men jag ramlade bra många gånger fler än han.. och hur många klarade jag... två kanske..SMÅ lätt nedåt lutande backar?????!!!!


Fattar inte..slalom det går, men inte längdskidor....


Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards