Alla inlägg den 1 juni 2008

Av Kisse - 1 juni 2008 14:49

Jag som inte gillar sån här värme, jag mår bara dåligt, gömmer mig i skuggan och allra helst inne. Petter och Filip har däremot legat ute i skuggan på en filt. Filip invigde nya poolen, det gillade han!

Av Kisse - 1 juni 2008 11:41

Grillade igår till middag, gladast blev nog Filip som fick suga på majskolven när den var slut :) Han gillar ju majs!


Sedan kom Linn upp och vi åkte till förfesten på Gnarp och sedan drog vidare till Bergsjö. Halv fulla människor tyckte ju Filip har helt underbar med raggarväst och hörselkåpor, sovandes i vagnen :) Men det tycker vi ju alltid, för han är ju helt underbar, fick hur bra som helst att ha honom med, däremot skulle vi nog ha lämnat Petter hemma... full och dum fick vi i alla fall med oss honom hem vid tolv.


Petter ligger ännu men nu ska han upp, imorgon åker han och jobbar igen och innan dess ska det vara klart nere i köket/hallen. Igår började nämligen Petter med portalen och nu är det gipsdamm överallt. Så fort Filip får chansen tar han nämligen isolering ur väggen så idag ska det sättas igen vägrar låta Petter åka och jobba och jag måste fortsätta med denna passning, jag tycker ju inte det är så hälsosamt att äta isolering... tyst som attan blir Filip när han fått tag i det oftast går han sakta och försiktigt ut i hallen och ställer sig i Mackens mathörn och stoppar i sig isolering :(


Näpp lägga ut Filip i vagnen för nu är det sov tajm.



Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards