Alla inlägg den 24 juli 2008

Av Kisse - 24 juli 2008 23:07

Åkte till mamma idag igen, gjorde klart alla inbjudningskort så nu är det bara frimärken och posta (två adresser jag inte hittar så det återstår). Men imorgon läggs de flesta på lådan i alla fall :)


Eftersom vi varit borta hela dagen har jag miljoner saker att fixa med nu, har en del avklarat i alla fall, hämtat hunden i hundgården och rivit undan alla brännässlor som var där inne, de gillar jag inte. Har ont i min tumme nu det så klart var hål i ena handsken :( Vattnat och rensat blommorna ute på altanen, laddat om diskmaskinen och röjt undan i köket, betalat ett gäng med räkningar, plockat ihop tvätt och packat om skötväskan.  Slagit in två presenter till Filip och grejat med lite av varje... nu ska jag ta och starta en maskin tvätt och hittar säkert en hel del att göra på vägen dit... sen hade jag tänkt att komma i säng åxå...imorgon ska jag ringa och boka tågbiljett för nästa vecka bär det iväg till Göteborg.

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards