Alla inlägg den 13 november 2009

Av Kisse - 13 november 2009 23:43

Växlande humör är nog den beskrivningen som passar bäst just idag... jag är ena sekunden glad och nöjd och kommer sedan på att jag är skit sur över att det dröjer med "hemlisen" Nog om det jag kan i nuläget inte göra något alls åt det...


Var till Huddik idag och gjorde hörseltestet på Lukas, perfekt resultat, gick snabbt och smidigt, Cajsa åkte med hon åxå och var med Filip under tiden. Svängde sedan in till A-K och molly för en kopp kaffe och surr, bestämde oss för att äta middag tillsammans hemma hos oss.


Kvällen har med andra ord spenderats tillsammans med A-K, Peter, Molly, Cajsa och Fredrik, massor av skratt som vanligt ;) Lukas har sovit hela kvällen och skriker just nu för fulla muggar så snabb uppdatering innan läggdags och förhoppningsvis blir det lite sova inatt i alla fall.... gruvar mig... Lukas har verkligen sovit HELA kvällen....


Imorgon ska vi till mormor och morfar och leka med kusiner det ser vi verkligen fram emot så en god natts sömn vore inte helt fel...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards