Alla inlägg den 27 december 2009

Av Kisse - 27 december 2009 22:02

Härligt med alla REOR som dragit igång ;) Klickat hem lite efterlängtade MOLO till båda pojkarna, ska visa när de kommit men det är verkligen något jag, ja det är ju jag inte barnen som vill ha det :)


Nu har jag ätit mig less på julmaten och jag har börjat längta till det nya året, dock är nyårsafton fortfarande en tung sten, jag vet inte vad jag vill, jag känner mig inte riktigt i topp form för fest här hemma samtidigt som jag gillar att ha fest här hemma... ska klura liite mer på det där.


Längtar tills imorgon, jag och A-K ska göra staden osäker, hoppas på lite rea fynd ;) Har lite annat på handla listan åxå, vinkeljärn så jag (läs: Petter) får upp spegeln nån gång... en familjealmenacka, nya året på intågande och den jag beställt hade tagit slut :(

Av Kisse - 27 december 2009 12:38

Fick ett uns av dåligt samvete... Filip har bara fått traditionella "pojkleksaker"... tröstar mig med att det blivit liknande julklappar om det vore flickor vi haft... tågbana och lego etc.


Jag tycker faktiskt det är jätte viktigt att vara genus medveten... klagar på Stefan som kallar Filip för GRABBEN... varför lixom?

Av Kisse - 27 december 2009 11:08

Mycke snö...

Av Kisse - 27 december 2009 10:19

Lukas har sovit HELA natten, utan att tutta, så himla skönt, tänk om jag gått och lagt mig när Lukas somnat ;) Nu gjorde jag ju inte det eftersom vi satt upp och skrattade nästan halva natten :) Hade hit svärmor och Ludde och Stefan på middag igår, god mat och trevligt sällskap.


Är helt otroligt vilka mängder med snö som faller från himlen, våran bil har snöat över, syns knappt alls :) Måste ut och skotta för senare tänkte vi åka till mamma och pappa och hjälpa dom äta upp lite julmat, jag är faktiskt inte less på den ännu.


Myspojkarna våra, inte ofta Filip har napp men det händer som sagt fortfarande lite då och då och eftersom lillebror använder napp så tänker vi inte ta av honom den ännu, vi tror han själv kommer sluta helt och hållet när han är redo för det. 

Av Kisse - 27 december 2009 00:23

Sitter här med Stefan som är lite på fyllen... påstår att Bregott smakar VANILJ, vanlijsmör kallar han det... jag och Petter sitter här som två fågelholkar...


Uppdatering... Stefan har samlat sig lite och kommit fram till att han sitter och pratar om MESsmör, vi andra pratar fortfarande om BREGOTT...


Stefans mamma, Birgott *hrmm* Birgit menar vi så klart Stefan är inte såå full, han kommer hem inatt... gå och väck honom nu ;)



Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards