Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Kisse - 4 mars 2009 21:32

Har nyss fått sonen att somna (tror jag), otroligt tjurig ikväll men då hade han sovit middag sent så är väll kanske mest pappas fel. Tyvärr har ju denna sjuka ställt till det en hel del med rutiner och tider, men är man sjuk så är man sjuk och då funkar inte "klockan" som den ska.


Själv är jag helt färdig så blir lite fika och sedan ramla i säng, orkar inte ta tag i nånting alls, åh vad jag längtar tills imorgon kväll när jag kommer hem ja för imorgon är det ju kväll innan jag är hemma, har ju stängning på torsdagar :( Men sen har jag ju lång helg!!!!


Febern börjar *peppar, peppar* ge med sig och förhoppningsvis blir Filip snart helt frisk och sen har han ju blivit ett helt gäng tänder rikare tror snart varenda tand kommit upp, tänder överallt!

Av Kisse - 4 mars 2009 12:57

Sitter på jobbet och har rast, äntligen har jag tagit tag i användarnamn och lösenord och kommit åt datorn :)


Lång dag idag 8.00-16.30 men vi har lite barn så det är lugnt och skönt. Ska ta fram lite färg och penslar efter mellis och måla lite :)


Annars känner jag mig rätt sliten och trött idag trots en bra natt, tur att det är torsdag imorgon och sedan är det ju helg för mig ;)


Testade en ny yoghurt till frukost imorse, super god, verkligen! Men så är det ju HALLON så den kunde kanske inte misslyckas? Annars har jag faktiskt haft svårt att hitta någon som är riktigt god men den här är precis som den ska vara god smak och krämig :)


Hoppas Filip och Petter har en bra dag hemma dom sov fortfarande när jag lämnade hemmet imorse. Näpp nu ska jag njuta av min rast och ta det riktigt riktgit lugnt lägga mig på soffan och slumra lite som vanligt :)

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards