Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Kisse - 27 mars 2009 22:31

Idag har det varit shopping på hög nivå :) Massvis med byggmaterial, stor handling av mat och dessutom så klart lite bebis presenter införskafftas, troligen kommer vi snoza bebis redan denna helg ;)


Jag är helt slut, totalt uttumpad, helt utan dusch och toalett :(


Just nu känns inte livet på topp så istället för att gråta ska jag gå och lägga mig och sova, har lovat vara lite chaffis inatt (kanske) och imorgon natt så då gäller det att passa på, fast ser ju på klockan att jag varit uppe tok länge :)


Aningen stressade denna helg då miljoner sker ska hinans med :( Först och främst få lite ordning i byggkaoset, snoza bebis, köra upp husvagnen till Östersund, kanske en tripp till gävle och köpa en duschkabin???? Mest av allt skulle jag bara vilja rymma, drömmer mig bort till spa och hotellfrukost...


Petter och jag har faktiskt bestämt oss för att åka bort här i vår, sova på hotell, äta lite gott, bara vara vi två, badkar är ett måste på rummet!!! Men vart resan ska bära har vi ännu inte bestämt men det blir inte båt denna gång i alla fall. Dels för att jag orkar inte tempot, gör mig ingenting att andra dricker bara jag får gå och lägga mig om dom blir jobbiga ;) Men mest för att jag skulle ju verkligen vilja bubbla, faktiskt en av de få saker jag bara längtar, längtar, längtar efter att få göra sen vill jag känna lugnet som SPA inger.


Undrar om denna längtan beror på att vi just inte har badrum och lugn här hemma????

Av Kisse - 27 mars 2009 22:17

Nu finns A-K och Peter ute på webbisar :)



Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards