Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Kisse - 11 juni 2009 20:04

Inget bloggande ikväll heller... sonen ska sova först och sedan är jag nog helt enkelt för trött för att orka något mer jag heller... imorgon är Filip ledig så bara därför lära han vakna super tidigt imorgon så hinner nog blogga imorgon bitti istället :)

Av Kisse - 11 juni 2009 10:32

Mycket mörkare i håret och dessutom nyplockade ögonbryn, bara skorna som saknas nu inför lördagen fest.


Fick otroligt nog sonen att somna i sin egen säng igår redan vid halv nio men då gick hela eftermiddagen och kvällen åt till att varva ner och göra mest ingenting... tittade lite på Nasse (Filips favorit film), gick ut och bjöd hunden på tårtrester, stoppade ved i pannan... badade i badbaljan i duschen, åt gröt och läste nattsaga till en flaska välling och till slut så sov han :)


Kanske inte världens bästa natt då han vaknade vid halv ett, hade sparkat av sig täcket och frös troligen då han somnade om direkt, vid tre kom han och la sig i sängen hos mig, klockan sex gick jag ner och gjorde välling men då hade han bestämt sig för att han sovit klart och halv sju slog han på Nasse så mamma fick halvslumra ett tag till.  Själv gick jag och la mig så fort Filip somnat så blev i alla fall en hel del sömn.


Måste visa byxorna efter min lillebror... fortfarande användbara, dock är dom nu inne på sista barnet. Niklas är ju bara en så där 18 år så är nog helt okej att slänga dom nu ;)

 


Dagens utstyrsel på FIlip går i retrostil den åxå, dock vet jag hur gamla dessa byxor är. Skit tuffa i alla fall tycker jag :) Super mjuka fusk jeans.


 

Tok hungrig idag, blir tidigt lunch och sedan ska jag ta och vila lite till de två sista avsnitten av McLeod´s säsong 6.

Av Kisse - 11 juni 2009 09:49

Tappert försök till att se lite pigg och fräsch ut ;)

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards