Alla inlägg den 27 september 2009

Av Kisse - 27 september 2009 22:19

Jag tror jämt jag ska hinna mer än jag hinner, tidsoptimist så det sjunger om det men tyvärr hinner jag inte allt jag skulle vilja!


Känner ett litet uns av dåligt samvete att jag inte bloggat idag MEN familjen går före allt och just nu snurrar jorden hemskt hemskt fort...


Vi har varit på återbesök på bb idag eftersom vi hade tidig hemgång så måsta vi tillbaka idag och bli utskriven "på riktigt", pojken är frisk och mår super bra, tappat en del i vikt som dom brukar, så väger nu 3585 gr men det var acceptabelt och vänder nog snabbt nu när mjölken runnit till för nu har jag boobisar, MEGA boobisar ;) Hjälper inte precis på mitt ryggonda... förlossningen gick ju super bra och det enda jag faktiskt "klagar" lite på är just ont i ryggen, en hemskt träningvärk i hela ryggen har jag... barnmorskan skrattade och sa att jag skulle vara hemskt tacksam över mitt ryggonda ;)


De flesta som träffat mig har ju anklagat mig för att vara oförskämt pigg för att just fött barn och jag må hålla med..vara gravid är inte min kropp skapad för men föda barn är jag en baddare på ;)


Imorgon lovar jag att blogga om kalaset, presenterna, Filips reaktion som storebror, bilder i massor och sist men inte minst ska jag avslöja vad den lilla pojken ska heta ;)


Sov så gott!

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards