Direktlänk till inlägg 28 juli 2010

Bloggtorka i regnet

Av Kisse - 28 juli 2010 09:45

Blogglusten har försvunnit mycket pga att Petter åkt och jobbat (staketet blev klart med lite provisoriska lösningar) och jag har varken haft ork, tid eller lust. På dagarna har vi rymt fältet så otroligt jobbigt första dagen då Petter åker, det kryper i kroppen min så i måndags åkte vi till mormor och morfar ja min mamma och pappa alltså. Hem för att sova och sedan åkte vi tillbaka på tisdagen till mormor och tog med henne till Birsta. Återigen har pappa fått limma ihop min mobil men den ville ändå inte riktigt funka denna gång så nu blev det en ny mobil helt enkelt!


   

Nokia 6700

Kompakt slidemobil i blå design, med 5 megapixelkamera och Carl Zeiss-optik.

5 megapixelkamera med Carl Zeiss-optik - Ta bilder med hög upplösning och var alltid redo att fånga de speciella ögonblicken.
2,2" skärm - Se dina bilder på den ljusstarka skärmen, redigera dem direkt i mobilen och dela med dig på sidor som Flickr eller Picasa.
Startsida - Se dina favoritkontakter med bilder på startsidan. Klicka för att ringa eller se historik på meddelanden eller samtal.
Sociala medier - Smidig tillgång till nätverk som Facebook, Twitter och YouTube.
Musik - Lyssna på FM-radio eller din egen musiksamling med den inbyggda mediaspelaren.
 
Elgiganten för 1690:-
 
Åt middag hos mamma och pappa och tvättade bilen innan vi åkte hem och stoppade Lukas i säng, Filip som sovit toksen middagslur såg en film med mig innan han somnade. Idag blir vi nog bara hemma grått och mulet men jag har ingen ork att hitta på något och Filip vill nog vara hemma, två dagars rännande får helt enkelt räcka. Blev faktiskt lite mer shopping på Birsta än telefonen, reklamerade nämligen Lukas jeansshorts från polarn som knapparna släppt på och rea fyndade istället en regnhatt och en badtröja till Lukas så nu blir det ingen mer sol och bad denna sommar bara därför... fick tillbaka 28:- så det kändes som en bra shopping dock ett par shorts fattigare då men som sagt sommaren är väll över nu...
  
Nä nu ska jag ta och vara lite mer positiv klart sommaren kommer tillbaka, det blir fler sånna där varma dagar jag bara avskyr och kommer stånka och stöna och släpa barnen till badstranden *hoppas kan man iaf *
 
 
Ingen bild

zanna

28 juli 2010 22:16

den där mobilen har jag oxå å är ganska nöjd med den, dock är den lite för teknisk för mej å som dessutom är var sonyericsson så är den lite krånglig. =) men bra kort får man. =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards