Alla inlägg den 12 november 2010

Av Kisse - 12 november 2010 17:54

Sicket oväder det varit idag, ena sekunden tok snöar det för att sedan bytas ut mot underkylt regn och några stunder med uppehåll också så då passade vi på att gå ut en sväng, skotta lite och köra undan skottkärrorna :) Tänk att man alltid blir "överaskad" när snön kommer;)


Blev en sväng till affären också eftersom det gick liiite för fort igår när maten skulle handlas så då passade vi på att köpa lite lördagsgodis också så imorgon är planen att hålla oss hemma hela dagen... får se hur det går...brukar ju bli lätt rastlös jag när jag och pojkarna är själva ;)


Sen kan jag passa på att säga att sängen blev OTROLIGT skön igen med ny bäddmadrass så ikväll tänkte jag ligga i sängen och se Sex and the city 2 så fort barnen somnat just nu kollar de på Nicke Nyfiken. Eller ja Lukas klättar och hoppar mest bara i soffan men Filip gilar Nicke.

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards