Alla inlägg den 14 december 2010

Av Kisse - 14 december 2010 22:56

Ja då är mitt cv klart sånär som lite datum jag måste dubbelkolla imorgon, alltid i sista minuten ;) (dock mycket sällan försent ;))


Fick dock nys om något spännande så morgondagen får gärna komma snabbt ;)


Mycket som ligger på nu men ändå står allt stilla i väntan på ett besked, ännu mer jag skulle behöva ta tag i men som det ännu inte finns ork till...


Kryptiskt och hemlighetsfullt, ja ibland blir det bara så :)

--------------------------------------------------

Filip är piggare iaf, lite feber som kommer och går, grönsnor och hosta men i övrigt pigg som en lärka eftersom han tog sig en rejäl tupplur på dagen men ibland behöver man ju det för att orka med dagen. Han blir ju såklart hemma imorgon också så jag passade på att hämta alla kläder på fsk. plus hans fina julpyssel han gjort; en röd fin lykta och en tomtegubbe (tryckt med handen).


Nu gick nämligen Filip på julllov, ett långt sådant, nästa gång Filip ska dit är det redan 11 januari och då kommer han börja på syskonavdelningen, fast han börjar på sin vanliga avdelning och flyttar själv över sina saker. Jag är helt säker på att "överskolningen" kommer gå helt smärtfritt eftersom han redan spenderar mycke tid där inne på den andra avdelningen.

-----------------------------------------

Av Kisse - 14 december 2010 08:34

Filip har feber och hosta idag så idag är vi hemma hela familjen, Petter som legat sömnlös hela natten försöker sova nu och barnen har precis vaknat men en liten stund i min ensamhet fick jag här på morgonen för sova kan jag tyvärr inte. Dels för att jag faktiskt kom i säng i hyffsad tid igår men även för att jag är lite uppe i varv då det dykt upp ett jobb jag MÅSTE söka, heltid men i samma by som barnens förskola så blir åtminstonde ingen extra restid. Fem års grupp och jag vill, vill, vill ha det jobbet :) Så idag blir det till att skriva en ny cv och sedan ska det hållas tummarna HÅRT, sista ansökan är imorgon och start i början av januari!!!


Håll tummarna för mig nu!!!



Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards