Alla inlägg den 22 december 2010

Av Kisse - 22 december 2010 21:05

Tjoho 10 januar har jag ett jobb att gå till ;)


Ingen fast tjänst, inte precis där jag ville men annars är allt bara toppen ;)


Kommer jobba 75 % vilket blir perfekt eftersom jag får en lite längre resa men å andra sidan är det rätt by för att handla osv. Blir ju nästan heltid för barnen de veckor Petter är borta och jobbar men så ser ju tyvärr verkligheten ut. Lukas som fortfarande sover middag kommer ju klara det galant tror jag, blir nog jobbigast för Filip som är van att vara hemma mycket. Fick ett super bra schema och i nuläget känns det otroligt spännande, utmanande och roligt att få jobba med barn mellan 3-5 år, nya arbetskamrater och helt nya lokaler för mig!!!


Är ju bara ett vik. men man vet aldrig vad som händer och sker så en dag i taget, vecka för vecka, en veckas semester på det då (gran canaria resan) och sedan får vi hoppas att jag blir kvar länge :)

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards