Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Kisse - 25 maj 2010 22:44

Här kommer lite bilder som jag LOVAT mina kära lagkamrater

  

Ankis, Erica, Peter Siepen, Jossan, Johanna, Kristina (jag alltså) och Linn

    

Röda och flåsiga, trötta, goa, härliga tjejer!!!

och vinnaren igen :)

  

Fast i detta lopp är vi ju alla vinnare ;) Dock inte lika snabba vinnare ;)


Tack tjejer för en underbart rolig kväll!


Nästa år ska jag satsa på jogga gruppen... aj f*n vilket mål att leva upp till... Idag flåsade jag som en ... röd i ansiktet och knipet måste tränas lite till (eller ja det ska ju tränas hela tiden) men så är det när man nästan nyss fött barn. Jag tycker ialla fall att detta lopp gick bättre än sist, hade ju lite svårt med det där att hålla tätt då åxå när jag joggade men allra mest handlar det om känslan att inte riktigt lita på sin kropp och det tycker jag är otroligt frusterande och faktiskt jätte viktigt att prata om för jag är inte ensam men det finns hjälp att få och allra viktigast är att knipa rätt! *Yoga är en utmärkt träningform där man verkligen tränar bäckenbottenmuskleraturen *

Av Kisse - 25 maj 2010 20:22

  

Våran lagkompis Johanna (Poyan) vann! Stort grattis vi är så stolta!

Av Kisse - 25 maj 2010 20:09

Jag är i mål!

Av Kisse - 25 maj 2010 12:11

Ändrade planer för dagen Filip har varit vaken större delen av natten eftersom FEBER har den påverkan på honom på morgon sidan började han även kräkas slem och så har förmiddagen fortsatt och nu sover pappan och barnet. Ingen hög feber men ändå väldigt påverkad av den men jag tror inte det är magsjuka utan bara att han svalt en massa snor och slem. Men det visar sig väll...


Skippar därmed kursen och stannar hemma med sjuklingarna tills det är dags för vår ruset. Lukas är snorig och gnällig han åxå.


Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards