Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Kisse - 12 januari 2011 21:09

Nu när jag är igång med att jobba så blir det ju inte så många timmar hemma om dagen så jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om... fast igentligen gör jag allt det som jag annars gör om dagarna fast på mycket kortare tid, tvättar, städar, badar barn ;)


Börjar landa lite mer på jobbet också vilket känns skönt men det är en rejäl omställning mot tidigare ställen jag jobbat på :)


Petter och ungarna har haft besök av Cajsa och Elise idag och hon hade med sig ett skötbord till dockorna så en docka fick provbada på kvällningen men tyvärr läkte den och dockan fick nöja sig med att bada tillsammans med Filip och Lukas istället. Funkar ju bra att byta blöja ändå och karet får väll användas till säng eller bada på låtsas i fortsättningen :)

 

  


Nu blir det sängen, tidig morgon imorgon, Filip ska skjussas till hans förskola han har börjat på syskonavdelningen nu och det blir första gången han ska lämnas där i tisdags flyttade han själv över sina saker och var så stolt när jag hämtade honom så det gäller att börja morgondagen i tid :)

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards