Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Kisse - 21 januari 2011 22:28

Sista arbetsdagen avklarad nu är det helgen att packa på och valla runt skidorna lite har jag tänkt men sen är det av, längtar så in i helskotta nu samtidigt som jag såklart gruvar mig lite också men allra mest känns det så otroligt SPÄNNANDE!!!


Vädret ser ut att bli helt okej med mest klart väder (men även några regnskurar) och temperatur på ca:20-23 grader. Låter ju helt perfekt!


Denna vecka har Lukas fixat första buset eller vad man ska kalla det...

 

Han har nämligen klättrat upp till fönstret i hallen (där vi ännu inte renoverat klart) och ritat en fin teckning :)  


Jag ser verkligen fram emot 10 dagar ledighet tillsammans med maken och barnen känns ju som man knappt hinner träffas på veckorna och då jobbar jag ju bara 75% men man suger ju in stunderna desto mer när man får de, Filip följde med pappa och Stefan ut till garaget på kvällningen och jag fick mig lite Lukas tid för mig själv. Helt otroligt vad mycket det händer med hans utveckling nu man ser framsteg varje dag och vad otroligt medveten han är om saker runt omkring honom. Vilken otrolig skjuss ha får som lillebror som härmar storebror i allt han gör ;)


Vi brukar börja med att lägga Lukas på kvällarna så Filip dels får vara uppe lite längre än lillebror men även få lite egen tid han också men den andra föräldern som inte lägger Lukas alt. får Filip sätta sig och läsa en bok själv tills Lukas sover ibland lägger vi barnen samtidigt och då brukar vi läsa en bok för dom så det inte ska bli så mycket stoj och lek :)


 

Lukas leker och städar ihop lite på rummet innan läggningen.

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards