Alla inlägg den 24 november 2011

Av Kisse - 24 november 2011 19:19

Iväntan på att förlossningen skulle starta hade vi hyrt med en film... nämligen "Hur många lingon finns det i världen" eftersom det var den enda film jag kunde komma på som jag ville se... den var bra, sjukt bra faktiskt så där lagomt mycke skratt.. vi befann oss ju i en lite märklig situation... slutet kändes nog jobbigast då denna låt spelades fast en annan version...


Den är fin   

Av Kisse - 24 november 2011 16:24

Läkaren som jag träffade i måndags, han som gav beskedet, ringde upp idag. För att höra hur det var med mig, svara på våra frågor och skulle även fixa så vi får en tid för efterkontroll om någon månad att se att allt ser bra ut. Talade om att hydropsen som bebisen hade (vattenansamlingarna) troligen beror på att foster varit dött ett par veckor... han talade även om att det var väldigt liten risk att de hittar någon förklaring till varför barnet dött och talade även om att det därför inte blir någon obduktion. Vidar kommer alltså nu att skickas vidare till Bollnäs för kremering. Känns faktiskt bra, vem vet har vi en himla massa tur kanske de hinner få ner honom i minneslunden redan iår??? Men det kanske är att hoppas på för mycket... just nu skulle det kännas bra att ha någonstans att gå, tror jag...


Jag pendlar väldigt mycke nu, stark ena sekunden, gråter nästa... tappar bort mig själv mitt i meningar och känner mig allmänt förvirrad. Att jag sovit väldigt lite de senaste dygnen börjar sätta sina spår. rätt tungt att ha vildingarna hemma också så blir nog skönt för oss alla att vila oss från varandra en stund då barnen ska på förskolan, Petter ska jobba några timmar och själv ska jag nog göra så lite som möjligt.


Idag har vi haft besök av både Cajsa och Carro och lille Eddie. Har lite bilder på Eddie som jag ska ta och ladda upp lite senare, han var en riktig lite gladfis idag, han var riktigt med och tittade idag och kändes inte alls så där liten pyttebebis längre. Ännu större blir han ju när Nisse och Idahs bebis tittar ut när som helst.

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards