Alla inlägg den 11 december 2011

Av Kisse - 11 december 2011 21:33

Det var ingen konst att vara barnvakt till Wilhelm över natten, han sov till åtta imorse och vid halv elva lämnade jag av honom hemma hos hans föräldrar och åkte sedan vidare till birsta. Där var jag inte själv kan jag lova men nu är julklapparna klara. Sällskapade med Ankis, Jim och Ossian, trevligt som vanligt och tiden gick allt för fort, tur att jag åkte in och började innan ;)


Klädshopping till mig själv, eftersom jag är väldigt klädlös för tillfället. Känner mig glad att jag faktiskt kostade på mig själv lite också!

 

Kostade även på hemmet två nya mattor (99 kr/st på Rusta), som tröjorna till barnen ligger på. Köpte varsin t-shirt på lindex till barnen att ha som julkläder och de röda tröjorna kostade endast 50:-/st. så de fick hänga på av bara farten, juligt fina!


 

Eftersom familjen redan ätit middag hos svärmor idag köpte jag med mat hem, min enda riktiga tröst nu när jag inte längre är gravid, jag får äta hur mycket sushi jag vill!!! Så sjukt jäkla gott!!!


En julgran, lite julklappar till barnen och en present till barnens nya kusin Hugo blev också shoppat nu behöver jag nog inte ut på Birsta något på ett tag ;)

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards