Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Kisse - 8 juni 2011 21:35

Idag var det grillkväll på barnens förskola men eftersom jag skulle åka själv med barnen iår också så valde jag den enkla varianten SALLAD istället, enklast för oss alla. Lukas kunde plocka i sig det som dög och Filip hade knappt ro att äta vattenmelon ens, han ville hinna leka också. Tok unge som om 7 ½ timme inte skulle varit länge nog ;)

Lukas gillade ockå vattenmelon, det är läskande och bra på sommaren.

       

Titt ut i korgen ;)


  Det var iaf en mysig tillställning och idag har det verkligen varit sommar väder :)


  Avslutade kvällen på bästa vis nämligen läsa för Filip, en av mina absoluta favoritböcker sedan jag själv var liten (fick den när jag fyllde 4 år). Jag får läsa den om och om igen för Filip så den har verkligen blivit en favorit för honom också!


  

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards