Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Kisse - 15 juni 2011 21:32

Vi morse fick vi ett hemskt uppvaknande hela familjen, konstaterade nämligen att vi försovit oss och det var brottom, BROTTOM!!! Cirkus 23 minuter senare befann vi oss iaf nere på förskolan, lämnade två mycket nyvakna och ledsna barn *gjorde så ont i mamma hjärta* och vidare till jobbet hann få i mig lite frukost innan dagen började och sedan har den gått i rasande takt.


Super lång dag idag för barnen och Filip somnade i bilen hem men tack och lov gick han att väcka när vi kom hem, fixa snabb middag och sedan var det bara att göra barnen redo för sängen, somnade ovaggat kan jag tillägga och jag är helt säker på att jag kommer gör det samma om ett par minuter.


Imorgon är dagen med stort D då min närmaste framtid kommer avgöras, ser med spänning fram emot det så håll tummarna extra hårt för mig :)

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards