Alla inlägg den 21 september 2011

Av Kisse - 21 september 2011 20:15

Händer inte allt för ofta att jag köper kläder till mig själv men med höstens intågande kommer behovet av koftor :)


Efter tips från Nikita tog jag och beställde en pippi kofta jag åxå ;)


www.stayhard.se


                           -------------------------------------------------------------

Annars ör livet rätt pissigt just nu, förkylningen biter sig kvar, Filip feber verkar ge med sig iaf och han är piggare, något positivt. Jag har varit och jobbat ett par timmar närmarmare bestämt tre och det räckter till vill jag lova nu blir det en stor kopp te och lägga sig i sängen. Vet inte hur jag ska lyckas få morgondagen att passera så smärtfritt och fort som möjligt men må den gå fort, låt det bli fredag...


...tills dess blir det nog rätt tyst här....


...ibland är bättre att inte säga någonting alls   

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards