Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Kisse - 12 januari 2012 21:49

Blev en timmes promenad med Zanna ikväll, härligt men en surr tur tycker jag, saknar våra långpromenader men det är svårt för oss att få ihop det nu när vi jobbar båda två. Men desto roligare när det blir av ;)


Varva ner lite nu och sedan ska jag nog gå i säng utan torsdags städningen... hänga en maskin tvätt och sedan får jag ta resten i helgen, fast konstigt har jag hunnit med mig bra under veckan trots att jag knappt varit hemma... lite skit i hörnen har ingen dött av heller. Försöker faktiskt släppa en massa stressmoment och måsten, har ändrat lite på barnen schema så jag inte behöver stressa på samma sätt med lämning och hämtning vilket känts otroligt bra denna vecka.


Den här veckan har verkligen känts bra både hemma och på jobbet, så skönt att jag har en massa energi efter denna tunga höst!!!


 


Nytt år, Nya tag!!!

Av Kisse - 12 januari 2012 19:25


Beställde för en tid sedan (rätt lång tid för att vara exakt) ett stycke piece of norway ;)


Och om möjligt ännu skönare än min svarta inOne, denna är lite mindre i stl och därfär lite bekvämare, lite snyggare och dessutom ännu varmare ;)


 

Av Kisse - 12 januari 2012 18:30

Våran lilla Findus är inte alls så liten längre...



Ser ni vad han växer, mest på bredden just nu ;)


Så här liten var han ju när han  flyttade hit...

     


 

Våran fina fina Findus så fin, så snäll, så duktig!

 

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards