Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Kisse - 31 januari 2012 22:03

Wow nu är jag på banan igen, idag var jag stark på bodypumpen!!! Jobbade ur en massa aggressioner och mår nu mycket bättre, avslutade med att åka iväg själv och tända ljus i minneslunden. Känns inte lika bra att åka dit själv men tiden vill inte räcka till att vi ska ta oss dit hela familjen utan att det krockar med träning, läggning eller jobb... lyste inga ljus alls i lyktan så det kändes ändå bra att jag åkte dit och tände ett ljus iaf


La på ännu mer vikter på bodypumpen denna gång, känns bra, benen kunde jag snabbt ta och lägga dit lite mer vikter men armarna är jag klen i... men idag slog jag till och dubblade på vissa övningar ;) Jag är så himla ojämt stark, det är lite frustrerande men snart så blir det kanske ändring på det. Imorgon tar jag viladag igen men på torsdag blir det ett nytt pass, blir en lat vecka men endast 2 pass denna vecka (alt. kanske tre beror på hur lördagen blir)


Nu väntar jag på philadelphiabullen i ugnen ska bli klar, tänkte bjuda mina kollegor på fikat när vi planerar  imorgon ;)


 

Update: Klar!!!

Av Kisse - 31 januari 2012 17:14

Känner mig konstigt nog lite pigg och taggad för ett pass bodypump ikväll så får bli det istället för yogan, dessutom kommer jag ju hem en timme tidigare då vilket kanske kan behövas då jag varit uppe sedan fem imorse... fått lite glädjande nyheter idag att se fram emot, ska berätta mer någon dag  ;)


Nä men byta om och packa ner skorna i väskan och hoppas på att jag vilat mina muskler iform ;)

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards