Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Kisse - 17 oktober 2012 15:10

 


Idag vabbar jag halva dagen med Lukas (Petter tog fm.). Han har verkligne haft otur i höst och haft feber till och från som vi inte riktigt vet vart den kommer från men troligen är det virus. Tidigare gånger har han inte varit vidare förkyld ens utan mest bara feber men nu har han hosta, är hes och snorar. Vi tog och gick ut en stund iaf och luftade lungorna, planterade höstblommor på bron. Sedan var Lukas nöjd och ville gå in det är verkligen ett tecken på att han inte är helt kry, annars älskar han att vara ute.


Själv känner jag mig otroligt rastlös, orkar inte ta tag i något men vill göra massor... jag avskyr verkligen den känslan... Inser att jag tog hem för lite jobb dessutom för att kunna vabba hela dagen imorgon utan att känna mig lite stressad... *gaah* jag har inte riktigt tid med vabbande nu... men jag och Petter försöker alltid dela på vabbningen och nu är det min tur (Petter var hemma igår med).


Ja ja fint blev det på bron iaf :)

Av Kisse - 17 oktober 2012 14:54

 


För en tid sedan vann jag en personligalmanacka i Bambis blogg och nu har jag haft den ett par månader och är grymt nöjd. Jag har lagt in det jag behöver i min almanacka, många sidor med linjerade blad, födelsedagar etc. och formatet är perfekt!


På framsidan har jag en bild på mitt favorit ställe och på baksidan mina favoritpersoner ;)

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards