Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Kisse - 11 mars 2012 10:49

  Jätte fint dop blev det för Eddie, storasyster Irma spelade piano i kyrkan och storasyster Maja hjälpte till att hälla i dopvatten och sedan torka Eddies huvud. Det är något magiskt över dop  . Enda sättet att hålla tårarna tillbaka är att gömma sig bakom kameran ;)

Min fina familj    

Våran fina Linn med sötaste presenten ;)


   

Älskade farmor Märta (Petters farmor) med lilla Hugo, släktens äldsta och yngsta.


 


Underbara Eddie


Inga super kort kanske men kyrkan är ju som sagt så himla svår att knäppa i, någon som har tips på hur man knäpper bra bilder i kyrkan? Med blixt blir bilderna ur kassa och speglar inte alls våran vackra kyrka utan blixt blir ju bilderna gryniga men hellre det tycker jag då jag vill ha de varma färgerna!

Av Kisse - 11 mars 2012 10:42

Eftersom Eddie, vars dop vi var på igår är tredje barnet är det svårt att hitta en bra present tycker jag, det mesta finns ju lixom redan ;) Men så hittade jag en jätte fin korg på Åhléns som jag är så kär i så då gick vi ihop några stycken och köpte korgen och fyllde den med leksaker till Eddie. För även om de redan har en massa leksaker är det ju roligt om han får något eget, vi satsade på rejäla leksaker från Brio som han sedan kan spara kanske till sina egna barn och lite annat roligt som rymdes i korgen!


 


Sen tycker jag det är så rackarns fint när man slår i i cellofan och till ett dop passar det sig ju bra eftersom barnet oftast är för litet för att öppna presenterna själva och om man inte vill behöver man ju inte ens öppna denna present just på dopet, alla ser ju ändå vad som är där i :)

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards