Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Kisse - 15 mars 2012 20:53

Känner mig otroligt orkeslös om kvällarna. Sätter jag mig ner så är det skört, orkar inte ta mig för något alls, speciellt efter att barnen somnat då går orken ur mig helt.


Igår var jag till Linn efter jobbet och utbildningen, tvättade Filips bäddmadrass i hennes tvättstuga, vi gick på ica och köpte egen ihop plockad sallad, tog det lungt i hennes lägenhet och bara njöt av lugnet i väntan på vattengympan och att tvätten skulle bli klar :) Vattengympan sket sig, insåg rätt snabbt är jag inte är redo för några vikter och körde handskar istället för hantlar (de ger visst motstånd iaf) men lyckades ändå få det att göra så ont att tom ledaren såg på mig att jag gjorde mig illa :( Körde benen rejält men kändes ändå meningslös att vara där :(


Trist, trist, trist ger därmed upp träning den närmaste tiden och ska försöka kombinera ihop ett benpass jag kan köra här hemma för att ändå inte släppa allt.


Känner mig lite deppig just nu av helt andra anledningar, jag har full förståelse men känner mig ändå makalöst ledsen... mer än så kan jag i nuläget inte säga :(


Imorgon ska jag vara hemma och vabba. Lukas som varit hos mormor och morfar två nätter kom hem idag men har ännu ögoninflammation så jag stannar hemma med honom och passar på att själv återhämta mig lite. Veckan har varit tung...

Av Kisse - 15 mars 2012 20:22



Who would you be?

What whould you look like?


Not a day goes by that I don´t think of you

I´m always asking way this crazy world has to lose

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards