Alla inlägg den 10 april 2012

Av Kisse - 10 april 2012 19:51

   

Invigde min nya tunika från Love forever på Hugos dop.


                

Så fina detaljer tycker jag!

Av Kisse - 10 april 2012 19:36

 

Två av mina närmaste vänner (ja min man är såklart en av mina bästa vänner), båda lika galna och glada. Med dom två tillsammans så blir det väldigt mycke skratt ;)


Släkten är värst säger man ju ;)

Av Kisse - 10 april 2012 17:19

Här kommer bilderna från Hugos dop.


 



   

 

               

Och avslutningsvis den absolut mysigaste bilden på Hugo där dagen tar ut sin rätt och han gäspar stort :)



 



Av Kisse - 10 april 2012 15:27

*Gaah* vill bli frisk, vill få energin tillbaka, inte orkat ta tag i bilderna från hugos dop ännu och som det känns nu blir det inte förrän barnen sover.


Dessutom hände något mycket tragiskt igår kväll och vi har troligen förlorat en av katterna. Sylvester var nämligen ute när vi hörde ett hiskeligt oväsen som gav kalla kårar längst med ryggraden på både mig och Petter. Petter tog fram bössan ur vapenskåpet men kände sig ändå inte vidare kaxig när han klev ut på bron i mörkret... Vi lyste med bilen ut på täkten, upp mot skogen men det sista vi hörde av våran Sylvester var nog när han kämpade för att hålla sig vid liv. Skriken försvann upp mot skogen och det finns inte ett spår efter varken katt eller rovdjur.... antagligen är det en rovfågel som tagit honom...


Både jag och Petter känner oss rätt säkra på att det var Sylvester, nog hoppas vi in i det sista att det inte var så men Sylvester brukar alltid komma hem efter en natt ute och än har vi inte sett till honom, trots att vi lockat och varit ute och letat efter honom :(


I 11 år han han varit med oss våran Sylvester...

 
 


 


UPDATE: Sylvester får nog fortsätta vara våran Sylvester ett tag till, han är HEMMA!!!!

Vilken lättnad, må jag svära över honom många gånger men han är våran Sylvester ändå!

Nu måste jag försöka komma på någon middag, inte det lättaste när man själv inte är vidare hungrig eller känner smaker.

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards