Alla inlägg den 23 april 2012

Av Kisse - 23 april 2012 22:15

Den här veckan är en jobb vecka, jobb, jobb, jobb står på schemat, ser fram emot nästa vecka då jag forhoppningsvis jobbat undan en massa jobb  . Dock börjar den tunga tiden utan S nästa vecka, hur ska jag klara av att göra mitt jobb utan min bästa stöttepelare?


Imorgon akupunktur igen (mellan jobbet och Apt) tror inte sjukgymnasten kommer jubla precis... stressa mindre var förra gångens måtto...


Vet inte om jag ska skratta eller gråta???

Av Kisse - 23 april 2012 07:00

Igår fick vi se stora björnspår som ledde in i skogen runt vårat hus, ännu har vi inga spår på gården men alla de tidigare åren sedan vi flyttade hit har björnen passerat över våran gård så antar att björnen inte gör något undantag...


     


(Klickbara bilder)


2010-05-30 såg vi björnen här på gården som vi då fotograferade. Precis då var kameran på lagning och bilderna knäpptes med en vanlig digital kamera. Kändes väldigt olustigt att den var så nära gården så den sommaren roade jag mig med att sätta upp staket runt gården, nu känns det lite bättre...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards