Alla inlägg den 7 september 2012

Av Kisse - 7 september 2012 20:54

Lukas sover sin tredje natt utan napp. Mitt lilla barn är inte så liten längre och innan vi får skäll av tandläkaren varr det dags att sluta. Går hur bra som helst men han har nog inte sovit på förskolan idag men det gör han inte varje dag heller... Jag hade alldrig trott att det skulle gå så här bra. Lukas som verkligen varit beroende av sin napp!!!!

Av Kisse - 7 september 2012 20:48

Skäms nästan att visa vad jag köpt idag... inte för prylarna i sig utan för handlingen. I den lilla byn öppnade en ny frisör en liten frisseria med lite inredning, presenter och barnartiklar. Jätte kul att någon vågar satsa och jag bestämde rätt fort att jag skulle försöka nyttja butiken vid tillfällen... två gånger har jag varit dit och tittat och klämt men varje gång gått därifrån tomhänt... dock inte idag... Trist nog ska butiken stänga och de hade därmed 30-50 % på alla varor! Då handlade jag såklart...


Different design har kanon bra priser i vanliga fall och med halva priset, nästan gratis... Skäms på mig... nu är vi utan presentbutik igen....


Men fina saker fick jag med mig hem ;)

Av Kisse - 7 september 2012 07:14


Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards