Direktlänk till inlägg 20 oktober 2006

Dra täcket över huvudet

Av Kisse - 20 oktober 2006 14:14

Idag ska jag sova middag, fast för middagen! ska strax gå upp och lägga mig i sängen med kläderna på och dra täcket över huvudet. Har så fruktansvärt ont i huvudet, haft det hela dagen och inget har hjälpt. Så sömn är sista räddningen annars vet jag inte vad jag ska göra. Tog ett långt härligt bad igår kväll. Riktigt skönt att verkligen koppla bort alla tankar och slappna av. Satt igår kväll och planerade mina aktiviteter till på måndag för att kunna visa upp det för handledaren idag. Hon var glad och nöjd som vanligt. Ska bli väldigt kul att genomföra uppgifterna på utflykten på måndag. Vi ska leka ekorrar, räkna älgbajsar (som jag torkat och lackat), leta bokstäver i naturen, mäta pinnar etc. Förhoppningsvis hittar vi några spår så vi kan prata om lite djur åxå men måste leta lite tuggade kottar här hemma för säkerhets skull så jag har något i bakfickan. Imorgon vid halv tio kommer Ida hit då ska vi plugga till omtentan vi har nästa lördag:( Kul att hon kommer på besök, mindre kul det vi måste göra.Ska även på fest på lördagkväll så måste ner till Camilla och låna symaskinen och laga ett par byxor jag funderar på att ha på mig. Just nu håller jag på att göra hundgodis i ugnen, torkad blodpudding som blir torra smaskiga godisar till vovvisarna. Perfekt som belöning när man tränat och dom varit riktigt duktiga!Har lite planering kvar att göra tills måndag åxå, lite papper som ska lamineras, vilken tur att jag köpt en egen lamineringsmaskin. Så roligt att plasta in allt på en gång så man kan använda materialet fler gånger.23 personer har röstat på min fråga: Vill du gifta dig? Och övervägande säger ja men tänkte vänta tills jag fått 25 röster innan jag byter fråga. Så kom igen två till!!!Näpp sängen ropar mitt namn, hoopas jag tar mig ur den lite senare idag.

 
 
Zibbo

Zibbo

20 oktober 2006 14:30

Migrän eller huvudvärk är ju verkligen itne kul. Krya på dig!

http://zibbo.livejournal.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards