Alla inlägg den 6 september 2006

Av Kisse - 6 september 2006 17:59

Idag har jag varit och shoppat, två tröjor på vero moda och bebis kläder till syrran bebis i magen. Har ännu inte blivit moster men snart, snart så bara måste den komma ut.Köpt vykort till syskonbarnen idag så måste ner på stan och posta dom senare ikväll så dom hinner komma fram innan jag kommer hem igen..*hihi*Ska nog på gå på bio på söndag med syrrans pojk, Nicke Nyfiken. Har en biobiljett jag måste använda före onsdag. Så passar bra att passa på att gå med honom, sen vill jag se Nicke Nyfiken och har ingen lust att gå själv..*hihi* Skulle se kul ut. Jag och alla barnfamiljer :)Rönnbär är fina! Tycker om hösten! Får gärna bli mer höst nu tycker jag. Ska upp i skogen när jag kommer hem och plocka kantareller.Näpp nu ska jag gå och hjälpa Ankis med maten sen blir det en prommenad ner på stan igen, till posten.

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2006 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards