Alla inlägg den 8 september 2006

Av Kisse - 8 september 2006 23:23

Skönt att vara hemma igen!Varit på bio, dokumentär om ragvaldsnäs, var faktiskt kul. Jag var med i filmen så var på förhandsvisning, syndes knappt vilket var bra. Utklädd i 50-tals kläder och cyklar på en gammal cykel med Camilla och två till. filmen kommer sändas på tv frammåt hösten nån gång.Djuren verkar glada över att jag är hemma i alla fall. Petter kom hem idag åxå men vi träffades bara tre timmar sen for jag och strax efter åkte petter och jagade. Han kommer väll hem nån gång i veckan över en kväll eller så. Inte träffats vidare mycket denna sommar :(Har bara en hund hemma nu, Petter tog med sig eka så är väldigt lungt och skönt här hemma nu. Saknar henne lite eftersom jag bara hann träffa henne en lite liten stund. Det har varit väldigt jobbigt med Eka nu ett par månader så jag har blivit så trött på henne samtidigt märker man nu hur mycket man tycker om henne. Och eftersom mina djur är som mina barn så gör man allt för att dom ska må bra! men bra att få vara själv med Macken åxå eftersom han kommer i skymundan nu när man måste hålla på så mycket med Eka. Nu ska jag passa på att ta mig tid med honom ett par dagar så imorgon ska vi upp i skogen och plocka svamp!

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2006 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards