Direktlänk till inlägg 31 mars 2007

Många hundar

Av Kisse - 31 mars 2007 10:48

Blev inget snickrat igår istället satte gänget igång med att dricka öl. Tror det blev en sen kväll för dom andra själv gick jag och la mig vid ett då var jag helt slut.Ankis, Jim och jag åt frukost tillsammans innan dom for hem, Ankis jobbar idag så dom blev tvungen att åka vid halv elva. Gick jätte bra med hundarna. Nike som är en liten (eller ja hon är ju ganska så stor)valp fortfarande fick sig några törnar av både Sylvester och Eka. Men Macken och Nike lekte fint tillsammans. Eka är ju sur tik som tar på sig rollen att uppfostra :) Men som sagt gick kanon bra i alla fall. Dom fick ett varsitt grisöra av Ankis innan dom for hem så hundarna tycker nog åxå det var en trevlig visit om än lite kort :)Tyvärr låg kameran på laddning så inga kort blev knäppta.Idag blir det plugga för min del, Petter skulle ha börjat snickra men ligger bakfull i sängen och tyckter synd om sig själv :( Ikväll ska det i alla fall börjas med snickerierna.Hundarna har precis fått frukost och är fortfarande inne, men nu börjar dom nog längta ut i vår vädret. Var ju ut och kissade i morse med Nike så går ännu ingen nöd på dom :) Jag känner mig trött och seg redan nu och ska sätta mig och läsa nu till en början och hoppas på att min handledare skickar en kommentar till mig om det jag skrivit så jag vet hur jag ska gå vidare.Skönt med helg är det i alla fall!

 
 
Ingen bild

petter

31 mars 2007 14:35

men nu är jag uppe fast mår gris

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kisse - 4 juni 2017 09:55

Swish och nu är sommaren här... eller sommarmånaderna har i alla fall börjat, sommarvärmen har inte direkt infunnit sig ännu. Förra helgen var vi på kosläpp, mysigt att se glada kor skutta ut mot sommarbete. Lekte lite i lekparken brevid bond...

Av Kisse - 7 februari 2017 15:39

Galet var tiden går snabbt! Nu har vi avverkat både jul och nytt år är påbörjat. Månaderna swishar förbi. Julafton firades här hemma tillsammans med min halva av familjen. Mamma, pappa, alla mina syskon med respektive och nästan alla barn (saknad...

Av Kisse - 4 december 2016 20:48

Barnen fick en tidig julklapp av gudfar Stefan och Rosanna (och lille Sylvester) nämligen att besöka trolska skogen. Så fint att ge barnen upplevelser i present/ julklapp då de redan har så mycket leksaker. Jag fick också följa med, vilket jag tycker...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:42

När barnen fyller år brukar vi slå ihop släktkalasett. Är ju bara 4 dagar mellan Filip och Lukas men ett par månader kvar tills Edwin fyller 4 år. Men vi brukar fira honom på samma gång. Bara långt att vänta gör honom och svårt att förstå varför kala...

Av Kisse - 1 oktober 2016 16:34


I torsdags fyllde Filip 9 år. Började dagen med kalas i sängen. Paketöppning och go fika. Barnen får alltid önska vad de vill ha. En bok om rymden, cykellampa och en låda lego fick Filip. ...

Presentation


Mamma, fru och förskollärare, bloggar om livet med glädje, sorg och förhoppningar

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Samarbetspartner

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards